Timotei with Jericho Rose, Szampon do włosów `Głęboki brąz`

Witam :*


Od kiedy zaczęłam wracać do naturalnych włosów (co niedługo zmienię i wrócę do farbowanych!!) zaczęłam zastanawiać się jak mogę je przyciemnić. Szukałam w drogeriach i sklepie i znalazłam właśnie szampon firmy Timotei głęboki brąz i zakupiłam go chyba za 9 zł (?). A oto kilka słów na jego temat:

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Selaginella Lepidophylla Extract, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Dimethiconol, Guar Hydroxypropyltrmonium Chloride, Parfum, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Maltodextrin, Disodium EDTA, Mica, Carbomer, PPG-12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, TEA-Sulfate, Triethanolamine, DMDM Hydantoin, Sodium Benzonate, Methylchloroisothiazolino ne, Methylsothiazolinone, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl, Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 77491, CI 77499

Producent obiecuje że: 100% Piękna. 0% Parabenów.
Szampon Timotei Głęboki Brąz, zawiera naturalny wyciąg z henny do wszystkich odcieni brązowych włosów, by podkreślać ich naturalny blask i pozwolić na wydobycie głębi koloru.
W 100% naturalne ekstrakty z henny.
Nowe opakowania może być recyklingowane i jest wykonane z 15% mniej plastiku niz stara wersja opakowania. 


Zapach: Cuuudowny !! Nie wiem jak go opisać ale pachnie cudownie i strasznie mi się podoba a zapach pozostaje na włosach jakiś czas. 

Opakowanie: Bardzo ciekawe. Szczególnie podoba mi się końcówka którą wylatuje szampon. Naprawdę ciekawa i być może inne szampony będę do tego opakowania przelewać :D

Działanie: Ehh....  swojego zadania nie spełnia, niestety. Nie podkreśla koloru włosów. Ja przynajmniej tego nie zauważyłam. Ale nie jest taki zły. gdyby nie było napisanego że pogłębia kolor włosów to by spełniał zadanie szamponu. A dokładniej to fajnie oczyszcza włosy (ma SLS), nie powoduje szybszego przetłuszczania, nie plącze włosów i w ogóle jako zwykły szampon jest ok, chociaż ja liczyłam na przyciemnienie włosów i więcej już go raczej nie kupię. 

Moja ogólna ocena: 3 - bo liczyłam jednak najbardziej na te przyciemnienie :((





2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że ładnie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę Ci powodzenia z palette, mam nadzieje że nie wyrządzi takich szkód jak u mnie ;(

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...