Joanna, Naturia, Maseczka nawilżająca `Miód i cytryna`

Cześć dziewczyny :))
Czy u Was dzisiaj też tak zimno?? Bo u mnie właśnie pada deszcz i to bardzo, bardzo mocno :(
Ehhh... ta pogoda... No cóż, na pogodę mogłabym narzekać cały czas bo raz za zimno, raz za ciepło ale dziś chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat maseczki do włosów suchych i zniszczonych z firmy Joanna,


Od producenta: Maseczka nawilżająca z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych.
Maseczka zawiera specjalnie dobrane składniki naturalne, które działają nawilżająco i odżywczo. Aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiając i nawilżając ich włókna. Cytryna zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cyclomethicone, Amodimethicone, Polyquaternium-10, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonium Extract, Propylene Glycol, Triethanolamine, Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxaldehyde, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:19140, CI:16255. (17.02.2010)


Opakowanie: Standardowe, jak dla większości masek jest to słoiczek mieszczący 250 ml produktu :)

Zapach: Gdy otwieram to opakowanie to czuję miód i cytrynę :) Zapach jest bardzo przyjemny, dość mocny ale niewyczuwalny po osuszeniu włosów

Konsystencja: Maska jest dość gęsta ale na pewno nie przypomina konsystencji budyniowej (jak Biovax). 
Maska nie spływa z włosów.

Działanie: 
Od razu podkreślam to, iż używałam jej tylko na długość włosów i unikałam nakładania jej na skalp ponieważ obciążała moje włosy i przyśpieszała przetłuszczanie. Maska zawiera silikony więc na pewno chroni przed utratą wilgoci we włosie, ale sama z siebie nie nawilża. Z pewnością włosy są po użyciu jej wygładzone. Odrobinę ułatwia rozczesywanie, ale na pewno grzebień nie będzie wchodził jak w masło. Jest tania i wydajność też jest ok :) 

Z całą pewnością mogę stwierdzić że maseczka regenerująca z tej serii jest o niebo lepsza od niej :/

Używałyście jej ???
Pozdrawiam :):)

8 komentarzy:

  1. nigdy jej nie widziałam, ale raczej nie kupię, gdyż preferuję maski nawilżające :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten skład to jakaś pomyłka... parafina, wysuszający alkohol izopropylowy, a ekstrakty na szarym końcu... jak dla mnie to wszystkie kosmetyki do włosów z joanny to buble. albo nie robią kompletnie nic, albo wysuszają tym alkoholem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moim zdaniem nie są takie złe.
      Oki przyznaję, skład nie jest ciekawy ale ta maska nie przesuszyła a nawet wygładza.

      Usuń
  3. Ja jej używam jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...