Błyszczyk 3 Generation, Vollare

Hej :)
Zdjęcia już odzyskałam, więc mogę Wam zaprezentować błyszczyk, który całkiem nieźle się u mnie sprawował i miał cudowny kolor :D





Opakowanie bardzo mi się podoba, jakby w kształcie klepsydry i z wygodnym aplikatorem :))

Zapach: Cudownyy, pachnie jak guma balonowa

Konsystencja: Błyszczyk gęsty, z malutkimi drobinkami i metalicznym blaskiem

Działanie: Usta delikatnie mrowi, przyjemnie mrozi oraz optycznie powiększa. Bardzo wydajny. Kolorek cudowny i pięknie wygląda na ustach pokrytych podkładem. Niestety z moich ust szybko znika ale ja mam słabość do zjadania błyszczyków :/

Oto kilka zdjęć jak wyglądał na moich ustach:



Zdjęcia bardzo się od siebie różnią ale kolor błyszczyka jest bardzo zbliżony do koloru na pierwszym zdjęciu.

Serdecznie  pozdrawiam :*

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...