Szampon Nivea Intense Repair

Witam wszystkich serdecznie !
Dzisiaj kilka słów nt. szamponu, który dostałam na gwiazdkę i dopiero teraz go zdenkowałam. Więc oto przedstawiam Wam:
Szampon regenerujący Nivea, Intense Repair

Od producenta: (strona www.nivea.pl)
Poczuj piękno Twoich włosów dzięki unikalnej formule z naturalnymi olejkami i proteinami oraz płynnej keratynie, stanowiącej budulec włosa.
WŁOSY SUCHE LUB ZNISZCZONE
Przywróć piękno i siłę włosom z szamponem INTENSE REPAIR.
DZIAŁANIE
Pielęgnująca formuła z naturalnymi olejkami i proteinami
  • głęboko regeneruje i odnawia strukturę włosów
  • łagodnie myje i pielęgnuje włosy
  • przywraca gładkość i połysk


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Silk, Persea Gratissima Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, PEG-90 M, Citric Acid, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum


Opakowanie: 
Buteleczka mieści 400 ml szamponu poręcznie zapakowanego.

Zapach/ konsystencja:
Zapach kremowy, trochę chemiczny (typowy dla firmy Nivea). Gęsty, łatwo się pieni. Bardzo wydajny.

Działanie: 
Szampon mocno oczyszcza włosy, całkiem fajny skład ma keratynę i olejki. 
Uważam iż włosów jakoś nadzwyczajnie nie odżywia ale i SLeS nie przesusza. 
Po jakimś czasie używania przy każdym myciu moje włosy się do niego przyzwyczaiły i po kilku godzinach były przetłuszczone więc polecam żeby używać go na zmianę z innym szamponem (ja używałam Rzepy).
Mimo tego że włosy się do niego przyzwyczajają do jestem na tak i chętnie wypróbuję jeszcze szampon long repair oraz odżywki z tych serii :D

A wy używacie szamponów z Nivea?? Jak się u Was sprawdza?? 


3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś szampon Nivea (nie pamiętam dokładnie który) i miałam bardzo obciążone włosy. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś kiedy nie wiedziałam co to SLS bardzo go lubiłam jak i inne szampony z Nivea a teraz nawet nie dotknę ani jednego :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...