O nabytkach z marca

Hej :))
No i już po świętach niestety, ale dziś chciałam napisać kilka słów o moich zakupach z marca.
A więc zacznijmy od pielęgnacji włosów

1. Ekspresowa odżywka Mrs. Potter's wzmocnienie i energia 
2. Ekspresowa Maska Regeneracyjna GlissKur Marrakesh oil &Coconut
3. Suchy szampon świeżość bawełny, Schauma
4. Maska Intensywna Odbudowa, Ziaja.


Troszkę kolorówki:

1. Puder Avon, ColorTrend, Final Touch
2. Podkład matujący make up natural effect Soraya. 03- naturalny (o dużoooo za ciemny)
3. Cienie Avon, Onyx Lustre tri-shadow, Midnight Lustre
4. Błyszczyk Miss Sporty XXVolume Lipgloss
5. Błyszczyk Avon, Glazewear shine (slicked red)
6. Błyszczyk happy glow pomegrande, Very me
7. Tusz do rzęs Bell gigantus
8. Błyszczyk Vipera, Hello Girl
9. Błyszczyk, AmincerPharma, Magic Smile, Wiśnia

I pielęgnacja twarzy i ciała:

1. Maseczka głęboko oczyszczająca pory tajski Kwiat Lotosu, Avon
2. Tonik nagietkowy, Ziaja
3. Balsam do ciała Body&Earth Elements Mango, Mandarin, Body Lotion
4. Balsam do ciała fiołek i liczi, Avon

Troszkę tego nazbierałam w tym miesiącu :))





5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo kolorówki zakupiłaś! Hyh, w ogóle wszystkiego dużo! Taki haul zakupowy ;)
    Ja ostatnio raczej się ograniczam i próbuję jakoś wykończyć te kosmetyki, które mam.

    Z Twoich zakupów mam tylko tą maskę z Ziaji, ale jeszcze jej nie używałam. Ciekawa jestem, czy rzeczywiście wygładza, chociaż na cuda nie liczę. I też kusi mnie ta odżywka ekspresowa z Potters'a. Dużo osób ją chwaliło na blogach.
    Życzę przyjemnego zużywania kosmetyków :) I żeby się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nie miałam styczności z żadnym z tych kosmetyków, dlatego tym bardziej chętnie przeczytam opinie na ich temat :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. ekspresowa odzywke mialam i wylalam pol opakowania, jak tylko zobaczylam w niej alkohol... hm... teraz nie wiem czy dobrze zrobilam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekspresową mam ale różową- jednak puszy mi włosy:<
    Ziaje uwielbiam, choć nie dla skalpu - oklap;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie ta maska z Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...