Suchy szampon Schauma Świeżość Bawełny

Hej :))
Każda z Was wie, że wcześniej myłam włosy każdego wieczoru ale pewnego pięknego dnia postanowiłam to zmienić. Na drugi dzień moje włosy wyglądały już nieciekawie. Zakupiłam puder Nivea Baby i suchy szampon Schauma o którym dziś chcę napisać kilka słów


Od producenta: Prosty i szybki w użyciu suchy szampon do włosów przetłuszczających się The Cotton Schauma Fresh Spray. Włosy natychmiast po użyciu są czyste, a efekt świeżości utrzymuje się do 48h. Formuła z bawełny i wyciągów aloesowych pozwala usunąć nadmiar tłuszczu. Jest bardzo łagodny dla skóry głowy, ponieważ nie zawiera silikonu. Aplikacja produktu jest to bardzo łatwa. Oprócz zapewnienia świeżości wzmacnia włosy i nadaje im połysk oraz miękkość.
Zalety:
- zapewnia dodatkowy dzień świeżości,
- bez silikonów,
- do 48h efektu świeżości,
- polecany nawet do włosów bardzo tłustych.



Skład: Isobutane, Oryza Sativa Starch, Alcohol Denat., Butane, Propane, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol.

Opakowanie:
Buteleczka bardzo zgrabna ze sprayem mieszcząca 150 ml. 

Zapach: Trochę chemiczny, ale przyjemny. Dla mnie pachnie cytrusami. Długo wyczuwam na włosach.

Działanie:
Suchy szampon dla mnie jest ok. Zacznę od zalet: na pewno nadaje świeżość i objętość na ok. 20h. Mimo że ma alkohol w składzie i to na początku to moich włosów nie przesuszył i to chyba na tyle jego zalet. Jego główną wadą jest wydajność - bardzo słaba oraz to że biel włosy, chociaż dla blondynek to nie powinien być problem. 

Używacie suchych szamponów ?? Jakie polecacie??
Serdecznie pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Używam właśnie tego suchego szamponu i jestem bardzo zadowolona:) nie ma problemu z wyczesaniem białego nalotu, pomimo tego, że jestem brunetką:) wcześniej używałam suchego szamponu z Issany, ale ten jest dla mnie zdecydowanie lepszy :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam tylko suchego szamponu Batiste do włosów brązowych ;) lubię go, ale rzadko po niego sięgam - wolę tradycyjne mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam suchego szamponu. Słyszałam jednak wiele pozytywnych opinii o Isanie i Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam Isany i jest OK.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...