Efekty po farbowaniu Palette A10


Hej.

Jak mogłyście przeczytać kilka dni temu na moim blogu moje włoski nabrały żółtego odcienia. Wczoraj starałam się je zniwelować farba palette A10 i może troszkę chłodniej jest ale jutro idę albo po gencjanę albo po srebrną płukankę z Joanny (jeszcze nie wiem na co się zdecyduję, może wy mi doradźcie). Ale jednak to jeszcze nie to niestety. Mam nadzieję że jutro nabyta płukanka pomoże ;))
A teraz zdjęcia:
przed farbowaniem

Po farbowaniu:



A wy na takie rudości używałybyście srebrnej płukanki czy gencjany????

5 komentarzy:

  1. Ten a10 ci coś ruszył w ogóle? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę ochłodził kolor ale nic więcej :/

      Usuń
    2. No co ty gadasz, on ma wodę 12%, więc jestem w szoku :O

      Usuń
    3. własnie też się zdziwiłam :)
      Ostatnio moje włosy nie chcą być jasne :( ale jeszcze płukanek popróbuję i mam nadzieję że to coś da :)

      Usuń
    4. no tak, płukanka może w jakimś stopniu przytłumi ten rudy.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...