Inspiracje włosowe

Cześć.
Dzisiaj troszkę zdjęć dla tych dziewczyn, którym przeszedł zapał na pielęgnację włosów. Mam nadzieję że poniższe zdjęcia pomogą Wam (i mi również) się zmotywować do dalszej pracy o piękne włosy.
Serdecznie zapraszam do oglądania
1. mega objętość <3

2. długość <3 

3.


4.

5. fryzura <3

6. kolor i długość <3

7. kolor <33

8. długość <3

9. fryzura <3

10. długość <3

11. długość <3

12. błysk <3

13. kolor <3

14. kolor <3

15. gęstość i długość <3

16. super fryzura :)

6 komentarzy:

  1. Numerek 14 piękne włosy, ahhhh moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I aż chce się dbać o włosy :).
    Ile ja bym dała za ostatniego kłoska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdj. nr 6. Natalka W. ze Zgorzelca. Bardzo ładna dziewczyna. Włosy też byłyby ładne gdyby nie fakt, że nosi doczepy :/ Takiemu czemuś mówię stanowcze nie. Podoba mi się nr 2 i 16.

    OdpowiedzUsuń
  4. na 3cim zdjęciu 5 fryzura - najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...