Puder łagodzący Nivea Baby

Hej.
Od razu chciałabym Wam powiedzieć, że w tym miesiącu posty będą ukazywać się bardzo rzadko albo i wcale niestety bo nie mam dostępu do zdjęć, które mam na swoim laptopie (długo by to wszystko opisywać). A dzisiaj się pojawiłam by napisać kilka słów na temat pudru łagodzącego Nivea Baby, którego używam jako suchy szampon i jest na pewno lepszy i bardziej wydajny od suchego szamponu z Schaumy, o którym pisałam tutaj.
Od producenta: 
Łagodzi skórę, zapobiega podrażnieniom, odparzeniom oraz swędzeniu.
Działanie:
- Dzięki formule wzbogaconej tlenkiem cynku łagodzi skórę i koi podrażnienia. 
- Drobinki pudru tworzą specjalną warstwę ochronną, która zapobiega podrażnieniom i swędzeniu oraz redukuje nadmiar wilgoci. 
Bezpieczeństwo:
- Nie zawiera konserwantów, alkoholu i barwników 
- Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów 
- pH neutralne dla skóry 
- Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych.
Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH.

Skład: Talc, Aluminum Stearates, Magnesium Carbonate, Zink Oxide, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Parfum. 



Opakowanie: Odpowiednie do tego typu produktu, zabezpieczone. dzięki 8 odziurkom aplikujemy odpowiednią ilość pudru :)

Zapach:
Przyjemny. Podobny do większości produktów z firmy Nivea

Konsystencja: Puder sypki i matowy

Działanie: Można używać go na kilka sposobów chociaż ja używam go tylko jako suchy szampon. W tej roli sprawdza się doskonale. Niestety może bielić włosy, chociaż blondynki z pewnością tego nie zauważa. Odświeża włosy, ale wyglądają na matowe i niestety pozbawione blasku.
Przydaje się dla dziewczyn, które mają przetłuszczające się włosy i chcą się odzwyczaić od codziennego mycia włosów.
Produkt dodatkowo tańszy od prawdziwego suchego szamponu (np. Schauma) a działa tak samo i z o wiele lepszą wydajnością . Kupię  jeszcze nie raz !
Produkt na 5 ! :)
Używałyście kiedyś??

Serdecznie  pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że u mnie by się nie sprawdził, bo mam ciemne włosy.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może gdybyś go mocno wyczesała to byłoby oki ;)

      Usuń
    2. u mnie na ciemnych się w 100% się sprawdza ;))

      Usuń
  2. Suchego szamponu jeszcze nie miałam, więc też stosowałam puder i byłam zadowolona :D zero problemu z wyczesaniem, a blondynką nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...