Podsumowanie miesiąca wrzesień

Cześć !
Cóż, kolejny miesiąc mamy za sobą a co za tym idzie pora na kolejna aktualizację stanu moich włosów.
Od czego by tu zacząć? Może od produktów, po które sięgałam w tym
miesiącu.

Do odżywiania przed myciem używałam najczęściej odżywki Argan Oil (na wilgotne włosy) lub serum olejowego (z oleju słonecznikowego, rycynowego, olejku Alterra Migdał i Papaja, kremu do rąk Cien, odżywki miód i cytryna Naturia i wody). Trzymałam to zazwyczaj 3 godzinki po czym zmywałam szamponem Ziaja Intensywna Odbudowa. Raz w tygodniu nakładałam maskę Ziaja Intensywne Wygładzenie (brak na zdjęciu ponieważ już ją skończyłam ale za to widzicie jej następcę Ziaja Intensywny Kolor o której mogliście przeczytać w tym poście. Ostatnio do ostatniego płukania dodaję mój fioletowy spray w którym zmieszałam srebrną płukankę z fioletową gencjaną. Kilka kropelek powoduje popielate tony na moich włosach. Po umyciu i osuszeniu włosów nakładałam odżywkę Naturia Miód i Cytryna, znacie je doskonale i niejednokrotnie są przez was te odzywki chwalone. Ja również je lubię. Do zabezpieczenia końcówek używam kuracji z olejkiem arganowym z firmy Marion. Dnia w którym nie myję włosów wcieram kurację wzmacniającą Rzepa i po wyschnięciu odświeżam włosy pudrem łagodzącym Nivea Baby. 
Teraz czas na moje włoski: 



przepraszam, że włosy nieogarnięte ale zdjęcia były robione na szybko :(




4 komentarze:

  1. Piękne włosy, nawet nieogarnięte ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita poprawa w porównaniu z tymi dwoma zdjęciami z włosowej historii :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają o wiele lepiej i zdrowiej, trzymam kciuki żeby udało Ci się dalej zapuszczać takie ładne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...