Biosiarczkowy krem do twarzy usuwający niedoskonałości skóry

Od sklepu balneokosmetyki.pl dostałam 5 próbek biosiarczkowego kremu do twarzy. Zużyłam już wszystkie i postanowiłam napisać recenzję. Czy jestem z niego zadowolona? Zapraszam do lektury
Od producenta: 
Zalety:
- normalizuje wydzielanie sebum, zmniejszając przetłuszczanie się skóry,
- zapobiega powstawaniu zaskórników i wągrów, zwalcza wykwity trądzikowe i zapobiega ich powstawaniu,
- zapobiega powstawaniu blizn i przebarwień potrądzikowych oraz ujednolica koloryt skóry,
- poprawia nawilżenie i sprężystość skóry, dzięki czemu zmarszczki stają się mniej widoczne, a skóra wygląda młodziej.
Balneokosmetyk na bazie leczniczej, najsilniejszej na świecie wody siarczkowej, borowiny, oczaru i ekstraktu z kory wierzby do cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.







Skład dla zainteresowanych:


Posiadam skórę mieszaną. Na strefie T występują rozszerzone pory i zaskórniki. Przed okresem często pojawiają się pryszcze, natomiast policzki są suche. Stosowałam ten krem na całą twarz i spisał się ok. Mimo to, że stosowałam go na całą twarz i jest to krem przeciw niedoskonałościom to nie przesuszył policzków. Natomiast w strefie T zauważyłam lekkie zwężenie się porów i rozjaśnienie zaskórników. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Nie zauważyłam również efektu ściągniętej skóry. Nie ograniczył wydzielania sebum. Niestety krem nie zmniejszał ilości pryszczy ale za to przyśpieszył ich gojenie się. 
Cena to ok 41 zł/ 50 ml. 

Fakt, że dostałam produkt za darmo nie wpłynął na moja ocenę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...