Minidenko września :)

Po dość dużym denku z sierpnia o którym pisałam tutaj nadszedł czas na małe denko z września. Jako, że ja zawsze piszę recenzje gdy skończę produkt to te osoby, które regularnie czytają mojego bloga mogą się domyślić jakie to produkty zdenkowałam.


Pierwszym skończonym produktem był podkład Lirene Sensitive, pisałam o nim tutaj, jak dla mnie to to jest niewypał. Podkład okropnie się rozprowadza, krycie jest znikome. Jedynie kolor był odpowiedni i równomierny. 
Następnym produktem był szampon Schauma Fito-kofeina. O tym myjadle mogłyście poczytać w tym poście. Jest to zwykły, dobrze myjący szampon i nie dajcie się obietnicom producenta. 
Przedostatnim  produktem jest maska do włosów Ziaja Intensywne Wygładzenie. Czytałyście o niej w tym poście. Maska swoje zadanie spełnia, wygładza, nawet czasami aż za bardzo bo może spowodować szybsze przetłuszczanie i przyklapnięcie. Dodawałam do niej kilka kropel gliceryny i skrobię a wtedy włosy wyglądały idealnie. Nawilżone, gładkie i miękkie. 
Ostatnim produktem jest biosiarczkowy krem do twarzy. Ogólnie mówiąc krem jest ok. Zapraszam do recenzji tutaj

Mini denko zrobione. Jutro czas na podsumowanie miesiąca :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...