Spray do prostowania włosów, Styling Effect

Dzisiaj post o kolejnym produkcie, który w sierpniu trafił do kosza a recenzji nie zdążyłam napisać, więc pojawia się teraz.
Od producenta:
Lekki spray wygładzający do prostowania włosów Styling Effect zapewnia fryzurze trwałe wygładzenie i jedwabisty połysk. Jednocześnie chroni włosy przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych takich jak suszarka czy prostownica. Zawiera również filtr UV i składniki aktywne, które dodatkowo chronią włosy. 



skład dla ciekawych :)
Opakowanie: Plastikowa i przeźroczysta buteleczka z atomizerem, który się nie zacina i równomiernie rozpryskuje na włosach
Zapach: Nie pamiętam szczerze mówiąc ale na włosach go nie czułam
Konsystencja: Produkt jest przeźroczysty i wodnisty
Działanie: Zaznaczam od razu, że nie jest to produkt który sam w sobie wyprostuje nam włosy. Ja używałam tego produktu do ochrony termicznej włosów przed ciepłem z suszarki. No i się sprawdził. Żadnych wad w nim nie zauważyłam nawet gdy stosowałam go przy skalpie. Nie przetłuszczał i nie sklejał włosów. Nie przedłużał trwałości fryzury, ale tego nie oczekiwałam. 

Używacie takich produktów ??

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego zakupem ostatnio. Obecnie mam spray termoochronny z Marion, też jest ok, choć ja nie wiem czemu mam wrażenie, że te produkty nie działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego z Marion nie próbowałam ale możliwe, że kiedyś zakupię ;)
      A ten spray z Joanny warto wypróbować, bo nie jest drogi a moim zdaniem jest dobry :)

      Usuń
  2. Nie używam takich produktów, a dobrze wiedzieć że jest jeszcze jeden dobry produkt Joanny do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam używam nie jest zły choć wolę mleczko prostujące Marion http://kiniaczek78.blogspot.com/2013/08/mrion-mleczko-prostujace-wosy.html
    zapraszam recenzja u mnie obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your blog and check again here frequently.

    I am quite certain I will learn lots of new stuff right here!
    Good luck for the next!

    Feel free to visit my page :: trening siłowy dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  5. I don't even know how I finished up here, but
    I believed this submit used to be great. I do not recognise who you are however certainly you are going
    to a well-known blogger in the event you are not already.

    Cheers!

    My webpage; link

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...