Maska do włosów Ziaja Intensywne Wygładzenie

Siemka! :)
Dzisiaj o produkcie dla tych dziewczyn, które silikony lubią i ich nie unikają w kosmetykach do pielęgnacji włosów. Jak wiecie z tego posta ja nie jestem przeciwko silikonowej pielęgnacji o ile umiemy ich unikać jeśli są niepotrzebne np. w szamponach do włosów. Widzę, że zaczynam znowu o silikonowej pielęgnacji dlatego przechodzę do sedna posta czyli recenzji maski.
Od producentaSkoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Doskonale wygładza otwarte łuski włosów. Dodaje blasku od nasady aż po końcówki. Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy. Nadaje włosom wyjątkową miękkość. Zawiera prowitaminę B5 i proteiny jedwabiu.
Skład: Aqua, Cetearyl Alocohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Heliantus Annuus Seed Oil*, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolized Sil, Sodium Benzoate*, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid* (18.02.2012)

Opakowanie: Standardowy słoiczek, który mieści 200 ml maski. Wieczko śliskie i ciężko odkręcić mokrymi rękoma. 
Konsystencja: Maska gęsta i treściwa. Nie spływa z włosów, dobrze się rozprowadza i spłukuje się idealnie. 
Zapach: Słodkawy. Nie mdli. Nie wyczuwam długo na włosach. 
Działanie: Chyba najważniejszy aspekt. Maska jest wygładzająca i te zadanie spełnia całkowicie. Może spowodować szybsze przetłuszczanie i przyklap. Ułatwia rozczesywanie. Dodatkowego nawilżenia lub odżywienia nie zauważyłam. Jest dobrą maską jako baza. Podczas ostatniego użycia (wczoraj) dodałam do niej 7 kropel gliceryny i odrobinę skrobi ziemniaczanej. Efekt idealny. Włosy gładkie, miękkie, końcówki nawilżone ogólnie ideał. Polecam ją wypróbować i dodawać różnego typu dodatki. 

Ps. Co Wy na to by zapuszczać naturalne włosy? Przyłączył by się ktoś by mieć większą motywację ?? 


8 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za :) Ja właśnie zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie za bardzo widać gdzie kończy się odrost, a gdzie zaczyna się farba, więc na dużo to bym Ci się pewnie nie przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą maskę i sprawdza się świetnie. Niestety moje włosy do masek Ziaji się przyzwyczajają i nie mogę za często używać. Skład maski wcale nie jest taki silikonowy - mamy jedynie dimethicone czyli lekki silikon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ale cześć włosomaniaczek unika w ogóle silikonów

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chciała, ale za bardzo kocham efekt po hennie ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już przeszłam etap zapuszczania naturalnych włosów, życzę powodzenia :*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako bazę wolę Kallosa Latte, większa pojemność i niska cena, a do tego dobre działania robią swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam o tej masce na zszywce i chce sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...