Odżywka Argan Oil, Joanna

Cześć.
Dzisiaj szybki post o odżywce z firmy Joanna.

Od producenta: Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Quaternium-91, Cetrimonium Metholsulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamal, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI: 19140, CI: 17200.

Opakowanie: Identyczne jak w odzywkach z serii Naturia tylko szata graficzna jest inna, ale również przyjemna dla oka
Zapach: Dla mnie się podoba. Taki migdałowo- mleczny. Jestem na tak :D
Konsystencja: Jak na poniższym zdjęciu widzicie odżywka jest gęsta, nie spływa z włosów i dobrze się nakłada.


Działanie: 
Plusy: 
-nawilża
-ułatwia rozczesywanie
-nabłyszcza
-wygodne opakowanie
-tania
ładny zapach

Minusy:
-niezbyt wydajna
- poprawia stan włosów jedynie wizualnie
- raczej nie pomoże na prawdę suchym włosom

Używałyście jej ?? Jak się u Was sprawdziła? 



5 komentarzy:

  1. Bardzo Fajny blog Obserwuje z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta odżywka nie przekonuje mnie przez skład. ponadto u mnie raczej olej arganowy na włosy się nie sprawdza. Jest dokładnie tak jak piszesz- na prawdę suchych włosom z pewnością nie pomoże. obserwuję i zapraszam też do siebie. PS-masz piękny odcień włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, szału nie było, ale tragedii też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, użyłam kilka razy i popieram, krzywdy nie robi, ale szału tez nie wzbudza. Przeciętna odżywka raczej dla tych mało wymagających.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...