Zakupy z października

Cześć!
Ostatnio z przeróżnych powodów cierpię na brak czasu i widzę, że zaniedbałam Was. Dlatego dzisiaj napiszę Wam post o ubogich zakupach z października. Postanowiłam nie kupować niepotrzebnych produktów których mam mnóstwo a większość produktów, które zobaczycie poniżej albo mi się skończyły, albo chciałam przetestować coś nowego.

  1. Vipera, Satin Look, Fluid kryjący o przedłużonym działaniu odcień naturalny (032)
  2. Puder łagodzący, Nivea Baby- czyli mój najlepszy suchy szampon
  3. Antyperspirant Nivea Stress Protect- jak myślicie na prawdę działa ??
  4. Mleczko do zmywania paznokci Kokos&Wanilia, Simple Beauty
  5. Korektor antybakteryjny Bell A1
  6. Dermacol- niestety nie trafiłam z odcieniem i wzięłam 221 czyli opalony a tester był inny :( gapa ze mnie, ale się przyda jako korektor albo na lato :)
  7. Puder rozświetlający Constance Carroll Shimmer Glimmer w odcieniu 02 :)

 A teraz swatch'e:
od lewej: Vipera Satin Look, Korektor Bell A1, Dermacol (mam nadzieję, że widać, że odrobinę za ciemny )

Shimmer Glimmer :) 
Spodobało coś się Wam? Znacie któryś z tych produktów?

3 komentarze:

  1. W sumie żaden z tych kosmetyków mnie nie kusi, ale to dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również używam pudru jako suchego szamponu i bardzo dobrze się spisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...