Takie tam denko ;)

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj pokażę Wam co udało mi się wykończyć w tym miesiącu.

1.  3w1 żel myjący + peeling + maseczka Under Twenty- chyba wszystkie produkty 3w1 nadają się albo do niczego albo do jednego. Akurat ten produkt nadaje się tylko do peelingu. Recenzja? >klik<
2. Odżywka Argan Oli, Joanna- przeciętna odżywka, która nadaje się dla zdrowych i zadbanych włosów. Dla suchych nie pomoże, jedynie poprawi stan wizualny. 
3. Szampon Ziaja Intensywna Odbudowa- przeciętny szampon, tani i dobrze myjący. Nie wpływa na szybkość przetłuszczania się włosów. 
4. Zmywacz do paznokci Margaret Cosmetics- szybko i dokładnie zmywa lakier ale może lekko przesuszyć płytkę paznokcia
5. Gąbka Calypso o której niedługo napiszę. Żadnych szczegółów nie zdradzę.
6. Kompozycja zapachowa Pheromon- zapach mocny i kuszący. Lubię :)
7. N-te opakowanie płatków kosmetycznych z Lewiatana ;)

6 komentarzy:

  1. zgadzam sie z twoja opinia co do odzywki argan oil. fajne efekty byly na poczatku ale po dluzszym stosowaniu zwyczajna nic nie robi z wlosami :). mialam sie odezwac na fc co do opinii odzywki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co zauważyłam sporo osób narzeka na tą odżywkę arganową Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ta arganowa seria w ogóle się im nie udała :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Twojego denka, widzę, że dobrze zrobiłam nie kupując tej odżywki z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kupić ten szampon z ziaji, ale widzę, że nie jest wart zachodu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...