Podsumowanie miesiąca

Jutro zaczynamy kolejny miesiąc, strasznie szybko leci ten czas, więc przyszła pora by stworzyć kolejne podsumowanie miesiąca. Zacznijmy może od produktów, które używam.

Do mycia włosów używałam szamponu Argan Oil z firmy Joanna. Do olejowania służył mi olejek Alterra Migdał i Papaja. Do pierwszego O ww OMO używałam odżywki odbudowującej Nivea Long Repair. Jako drugie O na włosy nakładałam odzywkę Naturia Miód i Cytryna z firmy Joanna. Pomiędzy myciami wcierałam kurację wzmacniającą Rzepa.

Do ostatniego płukania często używałam kropelki fioletu gencjanowego i srebrnej płukanki z Delii (zazwyczaj je razem mieszałam). Do zabezpieczenia końców używałam kurację z olejkiem arganowym z firmy Marion. Czasami również olejku nakładałam serum olejowe. Włosy odświeżałam pudrem łagodzącym Nivea Baby

A teraz moje włosy:

kolor przekłamany:/

moim zdaniem to zdjęcie oddaje najlepiej kolor w stan moich włosów ;)
W listopadzie również planuję podciąć końcówki i pomalować odrosty bo już dawno nie spotkały się z farbą :)

8 komentarzy:

  1. Jak się sprawdza Argan Oil z Joanny? Ja się na niego czaję od jakiegoś czasu, ale nie wiem czy jest sens, bo nakładam oleje często i nie wiem czy nie będą przeciążone moje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nadaje się do włosów zdrowych.
      pisałam o niej tutaj:
      http://roznoscikosmetyczne.blogspot.com/2013/10/odzywka-argan-oil-joanna.html

      Usuń
  2. Nie skusiłabym się na ten szampon Joanny, czytałam o nim sporo negatywnych opinii i nie chcę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę, że też masz moją ukochaną odżywkę z joanny b/s :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne włosy i ten kolor! Pozazdrościć :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żółta joanna naturia ratuje mnie przed puchem <3
    masz bardzo ladne i zadbane wlosy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...