O wszystkim i o niczym czyli pazurki, włoski i makijaż :D

Heej :)
Jakoś ostatnio nie mam pomysłu na posty więc dzisiaj tworzę o wszystkim :)


    1. Mój sobotni makijaż wykonany cieniami Quiz Trio nr 1. Cienie mają super pigmentacje i trwałość. Makijaż wykonałam z rana a zdjęcie jest zrobione wieczorem i powiem więcej cienie wytrzymały aż do demakijażu o 23 :D
    2. Dzisiejsze pazurki. Lakier Vipera nail polka nr 58. Wiem, że dużo z Was na pewno powie (i dużo mi osób już tak powiedziało) że jestem plastikowa skoro lubię taki neonowy róż, ale mi się podoba i tyle.
    3. Zdjęcie bez lampy błyskowej wypłukanej farbki Wellaton 12/1 po półtorej miesiąca. Pod koniec miesiąca w ruch pójdzie Palette A10. Czuję, że będzie chłodno. 
    4. Zdjęcie z lampą błyskową. Nie wiem dlaczego ale mój aparat gdy jest ustawiony na zdjęcia z lampą zupełnie przekłamuje kolor, nawet same na pewno widzicie różnicę pomiędzy tymi dwoma zdjęciami. Nie wiem o co mu biega :/ 
Serdecznie pozdrawiam i do usłyszenia :)


3 komentarze:

  1. Róż na pazurkach ładny i nie przejmuj się opiniami innych. W ogóle kto powiedział, że kolor paznokci jest wyznacznikiem charakteru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nikt tego nie powiedział ale słyszałam kilka komentarzy tego typu ;)

      Usuń
  2. Zgadzam się z opinią wyżej, że kolor lakieru nie ma nic wspólnego z charakterem człowieka ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...