Farbowanie Joanna Palona Kawa

Cześć :*
Kiedyś kupiłam sobie farbę Joanna, Palona Kawa z myślą o przyciemnieniu włosów.

Jednak się rozmyśliłam, więc farba wylądowała na włosach mojej mamy.


Ciekawe efektu ??
Przed:
wypłukana farba Palette jasny brąz

Po:

Farbka włosów nie zniszczyła ani nie przesuszyła. Ładnie przyciemniła włoski i jest ciepłym odcieniem ciemnego brązu z rudawą poświatą (na zdjęciu nie widać), która w ogóle nie przeszkadza. Z koloru moja mama jest zadowolona. 
 Zauważyłam, że farba zaczyna się wypłukiwać po jakimś tygodniu. 


6 komentarzy:

  1. a mojej koleżance wyszła czerń po tej farbie, ah, każdy włos inny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się.
      U mojej mamy wyszedł ciemny brąz ale niestety jak kogoś włosy są podatne na farbowanie to może wyjść czerń :/

      Usuń
  2. Mojej koleżance także po tej farbie wyszyły zupełnie czarne, ale na Twojej mamie efekt super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Malowałam włosy tą farbą kiedyś i mieszałam z dzikim kasztanem wychodził śliczny ciemny brąz ale wpadający w rudy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...