Kolejna paczka :) + recenzja

Dziś dotarła do mnie kolejna paczuszka, tym razem od firmy Quiz :)

A teraz pora na recenzję parafinowej kuracji dla dłoni od MarionSpa. 


Od producenta:
1) Regenerujący peeling dla dłoni zawiera naturalne łupiny z orzecha i olej jojoba. Peeling pozwala usunąć zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Przyspiesza wchłanianie składników aktywnych, pobudza krążenie, regeneruje spierzchniętą skórę dłoni oraz zmiękcza zrogowacenia. Nadaje dłoniom wyjątkową gładkość i elastyczność.
2) Pielęgnacyjna maska parafinowa w płynie przywraca prawidłową kondycję suchym i wymagającym regeneracji dłoniom. Dzięki unikalnej formule opartej na oleju parafinowym i oleju ze słodkich migdałów maska tworzy an skórze delikatny film, zabezpieczający naskórek przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniami, jednocześnie odżywiając i wygładzając skórę dłoni. Zawarty w masce naturalny emolient Super Sterol Liquid doskonale nawilża i regeneruje, a witaminy A, E, F pomagają zlikwidować szorstkość skóry oraz utrzymać jej prawidłową wilgotność. Maska pozostawia skórę miękką i jedwabiście gładką.

Opakowanie: 2 saszetki. Peeling mieści 5 g  a maseczka 6ml.

Konsystencja: Bardziej podoba mi się konsystencja peelingu. Jest gęsty. Maseczka niestety zbyt wodnista

Zapach: Dość przyjemny. Wyczuwałam go na dłoniach przez jakiś czas.

Działanie. Używałam zgodnie z ulotką. Peeling bardzo fajny. Chwilami, aż czułam przyjemne mrowienie. Po 2 minutach nałożyłam maseczkę, założyłam rękawiczki i odczekałam 10 minut. Maseczka przyjemnie wygładza. Moje skórki schowały się. Zestaw lekko nawilża ale raczej nie regeneruje. Nie zostawia tłustej powłoki. 


Ogólnie jestem na tak. A co Wy o tej kuracji myślicie ??


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...