Nowości w kosmetyczce :)

Hej :))
Dzisiaj pokażę Wam, co nowego znalazło się w mojej kosmetyczce w tym miesiącu :)
Ciekawe ?? To zapraszam

  1. Bardzo mocny żel do włosów, Style Gel, zdradzę, że nadal będę próbować podkreślić skręt włosów tylko o taki, żeby się nie rozprostował :)
  2. Maska mleczna z elastyną, BingoSpa 
  3. Mgiełka wzmacniająca, Radical (pierwsza zakupiona rzecz w nowym Rossmann, który otworzyli pół godziny jazdy samochodem i na pewno będę tam częściej :)) 
  4. Błyskawiczna odżywka do włosów cienkich, delikatnych i pozbawionych objętości, NaturaSilk, Marion
  5. Odżywka b/s z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się, Naturia, Joanna 
  6. Woda pokrzywowa, Barwa
  7. Farba Palette C10, już wiecie jaka farba wyląduje na moich odrostach :D
  8. Odzywka stylizująca w piance, Marion
  1. Tonik ogórkowy, Ziaja
  2. Dwufazowy, delikatny płyn do demakijażu oczu, Marion, baaaardzo przyjemny produkt, recenzja na pewno się pojawi <3
  3. Antyperspirant Lady Speed Stick, Fruity Splash, 


11 komentarzy:

  1. Ta odżywka Joanny Naturii zawiera Isopropyl Alcohol w składzie i może przesuszać. Ja właśnie odstawiłam tą odżywkę, i bedę dodawać do niej oliwkę czy gliceryne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w ogóle nie przesuszała

      Usuń
    2. ja używałam takiej niebieskiej i również mi nie przesuszyła :)

      Usuń
  2. dużo tego ;D Mam tą maskę bingo i szału nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj również kupiłam tonik ogórkowy i jestem z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bingospa <3 !! Też bym chciała ;)
    Aczkolwiek ten płyn Marion- u mnie totalnie się nie sprwdza, podraznia oczka.
    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak narazie się sprawdza, nie podrażnia i dobrze zmywa makijaż :)

      Usuń
  5. Ciekawe rzeczy!Ineresują mnie kosmetyki Marion,zwłaszcza odżywka(mgiełka)w sprayu do włosów cienkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest bardzo przyjemna do zabezpieczania końcówek, nie obciąża :))

      Usuń
  6. Świetne zakupy :-) Widzę moje ukochane Bingo Spa :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z bingospa uwielbiam maseczki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...