Biedronkowy antyperspirant Isae (wersja fioletowa)

Cześć.
Wpadłam do Was by napisać kolejną recenzję. Dzisiaj kilka słów na temat antyperspirantu, który możecie zobaczyć będąc w Biedronce, Isae dry skin (fioletowy)

Zapach: Dla mnie się nie podoba. Jest delikatny, wyczuwalny tylko w opakowaniu i przede wszystkim mydlany i chemiczny. Tutaj mamy pierwszy minus.

Opakowanie: Jest to roll-on czyli kulka. Opakowanie jest białe z fioletową nakrętką i fioletowo-różowymi napisami i rysunkiem. Uboga szata graficzna. Nie zauważyłam, żeby kulka się zacinała, a produkt nakłada się równomiernie 

Działanie: 
Z produktu nie jestem zadowolona. Nie radzi sobie z ukrywaniem brzydkiego zapachu i potu. Nie ukrywam ale to były zmarnowane 3 zł. Więcej po niego nie sięgnę. 

Podsumowując:
Plusy:
niska cena ( ok. 3 zł)
nie podrażnia 
nie zawiera alkoholu w składzie (skład poniżej)
estetyczne opakowanie

Minusy:
zapach
nie działa z brzydkim zapachem i potem



5 komentarzy:

  1. oj też go nie lubię :) wersji w sprayu także, szkoda tych kilku złotych na niego, bo wcale nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze odkręcam i sprawdzam jaki zapach :-D Nigdy nie kupiłabym antyperspirantu, który ma brzydki zapach ;-D
    3 zł to bardzo mało, więc niewielka strata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...