Jak myć włosy czyli metoda kubeczkowa

Hej :))
Kilka dni temu wspominałam, że chcę napisać kilka słów o kubeczkowej metodzie mycia włosów. Stosuję ją od niedzieli (?) i bardzo ją polubiłam ;)

Na pewno już o niej czytałyście i nic nowego nie przeczytacie ale chętnie napiszę o niej kilka słów i może znajdzie się ktoś kto przeczyta o niej pierwszy raz i chętnie ją wypróbuje.

 Metoda kubeczkowa najkrócej mówiąc to rozcieńczenie szamponu z wodą :)
Wlewam ciepłą wodę do plastikowego, dużego kubeczka po Danon'ku i dolewam odrobinę szamponu. 
Metoda ta rozcieńcza w szamponie SLS, ALS itp. dzięki czemu szampon staje się delikatniejszy dla włosów. Również zauważyłam, że szampon szybko się spienia i jest wydajniejszy. Naolejowane włosy również myłam tą metodą i jest super. Więc od teraz zawszę będę łączyła ze sobą metodę OMO i kubeczkową. 

Ta metoda o wiele bardziej mi odpowiada niż wylewanie szamponu na dłonie. 
A wy jakimi metodami myjecie włosy ?? 




10 komentarzy:

  1. Ja na razie myję bezpośrednio szamponem skalp, a reszta załatwia ściekająca z wodą piana. Ale przy olejowaniu to niestety za słaba metoda, więc traktuję całość szamponem, ale następnym razem spróbuję rozcieńczyć:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też spróbuję metody kubeczkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. duży pojemnik po danonku? i to wystarcza? brzmi jakoś mało pojemnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak :))
      Duży kubek po jogurcie Danon :D

      Usuń
    2. wystarczy mały pojemniczek, przecież wody daje się odrobinę - nie chcemy zupki z szamponu:/

      Usuń
  4. mój mały słoiczek do tej metody potłukłam na początku maja :`( w poszukiwaniu zastępcy używam pojemniczka po masce biowax - daje radę, w końcu chodzi o wymieszaniu szamponu z wodą, co na dłoni nie wychodziło, bo zwykle połowa tej cudownej mieszanki lądowała na dnie wanny - jedno wielkie marnotrawstwo :o

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety się nie sprawdza, albo po prostu jeszcze nie trafiłam na odpowiedni szampon. Wszystko mi z głowy spływa od razu jak wyleję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie do kubeczkowej sprawdza się opakowanie po starym szamponie Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tak nie myłam ;-) Może kiedyś przetestują tą metodę o ile nie zapomnę :-D
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...