Podsumowanie miesiąca

Hej :)
Dzisiaj post podsumowujący czerwiec.
Niestety nie mam zdjęć z kosmetykami, które używam ponieważ niespodziewanie przyjechałam i nie zrobiłam zdjęć z kosmetyków i mam tylko zdjęcia włosów, które robiłam w weekend :)
Ale mimo to zapraszam do czytania.

Oto czego używałam:
Szampony:
Mrs. Potter's Aloes i Jedwab 
Schauma Q10

Maska Wella ProSeries Moisture

Odżywki:
d/s Syoss Glossing
b/s Ziaja Intensywny Kolor i odżywka stylizująca w piance, Marion

Wcierka:
skończyłam kawową z olejkiem łopianowym i zaczęłam L'oreal Arginine resist X3

Na końcówki:
Skończyłam dwufazową odżywkę Argan Oil, Joanna a teraz używam Sprayu NaturaSilk zielonego do włosów cienkich i pozbawionych objętości

Olejowałam serum olejowym z olejkiem z pestek winogron i odżywką Ziaja, Intensywny Kolor

Prawie zawsze stosowałam metodę OMO mycia włosów. Maskę nakładałam min. 1x w tygodniu a odżywkę b/s i d/s zawsze przed/po myciu. Końce zabezpieczam silikonową odżywką. Regularnie stosuję wcierkę (czyli po każdym myciu). Na noc włosy związywałam i starałam się ich nie szarpać i nie czesać mokrych.

A teraz moje włoski: 
Na 3 pierwszych troszkę przekłamana długość bo głowę przechyliłam do góry





Za to na tym poniżej się skręciły i są za krótkie ale te zdjęcie  dość dobrze oddaje kolor. Zostało mi się tylko uporać z żółto-pomarańczowymi odrostami. Mam nadzieje że Palette C10 da radę :D

A jak Wasze włoski się miały w tym miesiącu ???
Serdecznie pozdrawiam :*



7 komentarzy:

  1. Śliczny kolor <3 Widać, że dużo w to serca wkładasz - włosy cudnie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to bardzo się staram :)
      I bardzo się cieszę, że to widać :)

      Usuń
  2. Widzę, że już wróciłaś do ładnego kolorku po przygodzie z ciemniejszymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D
      i na pewno nigdy więcej takiej przygody nie będzie ;)

      Usuń
  3. Zastanawiam się nad wyborem wcierki do włosów. Chyba tym razem postawię na tą kawową :) Pozdrawiam i życzę powodzenia z pielęgnacją włosów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...