Paźdzernikowe denko ;)

Cześć dziewczyny!
Wczoraj na moim blogu mogłyście przeczytać o zakupach z tego miesiąca a dzisiaj mam Wam do pokazania denko :)

Denko jest dość duże, więc podzieliłam je na kilka kategorii.
Makijaż/ demakijaż:

 W tym miesiącu skończyłam maskarę Ingrid Cosmetics Bad Girls De Lux Mascara- o niej mogłyście przeczytać kilka słów w tym poście. Przeciętny tusz, który tworzy bardzo delikatny i naturalny efekt. Nie dla mnie :(
Kolejny kosmetyk to podkład Silk&Lift również z Ingrid Cosmetics- kiedyś mój ideał podkładowy. Ostatnio z niego nie korzystam. Możliwe, że jeszcze do niego wrócę. Tutaj moja opinia.
Udało mi się przetestować próbkę podkładu Rimmel Lasting Finish w odcieniu 200 Soft Beige- efekt całkiem ładny, możliwe, że kiedyś się na niego skuszę, ale kolor okropny! Za ciemny i lekko pomarańczowy. Ciekawa jestem jaka jest gama tego produktu, oby było coś dla mnie ;)
Ostatni produkt, to emulsja do demakijażu z Ingrid Cosmetics- przeciętny produkt do demakijażu o którym pisałam w tym poście.

Włosy:
 Pierwszy produkt z tej kategorii to woda pokrzywowa z firmy Barwa- używałam ją zmieszaną z Gencjaną i służyłam mi do ochładzania odrostu. Recenzji nie tworzyłam, ponieważ nie używałam jej jako wcierki.
Drugi produkt to hipoalergiczny szampon do włosów Biały Jeleń- niestety nie polubiłam się z tym szamponem, strasznie plątał moje włosy. Tutaj recenzja.
Kolejny produkt to olejek do włosów Amande- recenzja o tym produkcie niedługo się pojawi :)
Ostatni produkt z kategorii włosy to maska do włosów BingoSpa z masłem Shea i pięcioma algami- całkiem fajna i mega wydajna maseczka. Recenzja się pojawiła w tym poście ;)

Ciało:
W tym miesiącu skończyłam płyn do kąpieli Blueberry Muffin Luksja- przepiękny zapach długo utrzymujący się w łazience <3
Drugi produkt to peeling myjący z pomarańczą Naturia Joanna- całkiem miły, jednak nie nadaje się do twarzy.
Ostatni produkt w tym denku to odżywka 9w1 total action z Eveline Cosmetics- recenzję o odżywkach tej firmy mogłyście przeczytać tutaj

Tak przedstawia się całe denko ;)
Co sądzicie? Które produkty lubicie a które nie? Jak Wasze denko w tym miesiącu? ;)
Pozdrawiam, do następnego ;)

4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...