Zakupy z Mintishop- W7, Makeup Revolution, Hakuro, MUA, I heart makeup

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj pierwsza część zakupów w tym miesiącu. W sobotę zamówiłam paczkę na mintishop a już dzisiaj mam ją u siebie. Zapraszam do oglądania produktów.

W mojej paczce znalazły się 2 pędzle, który jeden to moje marzenie: pierwszy z nich to Hakuro H50s i H77. Podczas zakupu zastanawiałam się, który będzie lepszy H50 czy H50s. Zdecydowałam się na ten mniejszy i już czuję, że to będzie wielka miłość! H77 jest już po pierwszych testach i widzę, że fajnie rozciera cienie i ładnie podkreśla załamanie powieki.
Kupiłam również 4 produkty z firmy W7- Double Act, Honolulu, Africa i HoneyQueen. Recenzje tych produktów na pewno się z czasem pojawią. Muszę je lepiej poznać.
Szał na firmę Makeup Revolution nie ominął również i mnie. Zachęcona opiniami na różnych blogach skusiłam się na paletę korektorów ultra cover and conceal palette, rozświetlacz Vivid Baked Highlighter Pink Lights oraz paletkę cieni Romantic Smoked.
Oprócz tych produktów do koszyka trafiły dwie pomadki: MUA Matte Lipstick w odcieniu Totally Nude i I Heart Makeup Lip Geek w odcieniu Marshmallow Kiss.

Moje pierwsze wrażenia z tego internetowego sklepu są jak najbardziej pozytywne. Najbardziej zaskoczył mnie fakt, że mogę obserwować moją paczkę, nawet gdy już ma ją kurier! Także ten sklep mogę jak najbardziej polecić i z całą pewnością nie są to moje ostatnie zakupy przez ten sklep! :)

Do następnego. :)

3 komentarze:

  1. Też korzystam z tego sklepu i uważam go za jednego z lepszych.A pędzel Hakuro H50s jest też moją miłością.Mam go już rok i kompletnie nic się z nim nie dzieje.Fantastyczny i do nakładania minerałów i zwykłych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślinię się do tych pędzli już od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pędzel Hakuro H77 i jest super :) Zazdroszczę paletki :) W ogóle świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...