Korektor antybakteryjny Bell

Dzisiaj mam dla Was recenzję korektora antybakteryjnego z firmy Bell.

 Od producenta:
Bardzo skutecznie tuszuje niedoskonałości i przebarwienia naskórka
Wzbogacony olejkiem z drzewa herbacianego o właściwościach antyseptycznych i przeciwzapalnych
Szczególnie jest polecany dla problemowej cery, z trądzikiem.
Przygotowany w 3 kolorach, o zróżnicowanym przeznaczeniu:
- jasny niweluje oznaki zmęczenia wokół oczu
- beżowy kamufluje drobne defekty skóry
- zielony wyrównuje przebarwienia pigmentowe

Skład: /odcień nr 2/ Microcrystalline Wax, Cyclomethicone, Octyldodecanol, Isocetyl Stearoyl Stearate, Candelilla Wax Refined, Stearyl Dimethicone, Petrolatum, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Methylparaben, Propylparaben, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascorbic Acid.
[+/- CI 77891, CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77289, CI 77510] (25.06.2009) 


Moja opinia:
Korektor znajduje się w małym, poręcznym i wykręcanym opakowaniu. Nic się nie zacina podczas wykręcania lub chowania produktu. Korektor ma bardzo przyjemną konsystencję, ładnie się go wklepuje w skórę. Nie jest tłusty. Wydaje mi się, że lekko zasusza wszelkiego rodzaju niemiłe niespodzianki. 

Kolor A1 (bardzo jasny, wpadający w lekko różowe tony) fantastycznie wtapia się w moją skórę. Produkt ładnie maskuje wypryski i nie zapycha. Wydajność produktu również jest świetna. Niestety nie nadaje się do stosowania pod oczy. Jest za ciężki i roluje się z załamaniach skóry. 
Moim zdaniem jest to bardzo dobry korektor na wypryski za bardzo niewielką cenę.

Kolorek A1 prezentuje się następująco:

PS. Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. ale dawno nie widziałam kosmetyku bell w takim opakowaniu :) kojarzą mi się te opakowanie z czasami moim pierwszych makijażu jakoś w gimnazjum, nie wiedziałam że jeszcze są w tych opakowaniach :) Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bell miałam tylko jeden korektor, ale średnio się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go dawno temu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja dawno nie widziałam kosmetyku. Można go jeszcze gdzieś zakupić?? Kiedyś go miałam, ale nie pamiętam czy byłam zadowolona czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam żadnego problemu z zakupieniem tego produktu ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...