Podsumowanie Października

Cześć dziewczyny!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak pielęgnowałam włosy w Październiku.

Włosy olejowałam olejkiem Amande (recenzja wkrótce) i oliwką Babydream. Olejek na włosach trzymałam co najmniej godzinę. Następnie włosy myłam szamponem dla dzieci Pinio. Po dwukrotnym umyciu włosów nakładałam balsam Aloes i Jedwab z Mrs. Potter's a raz w tygodniu sięgałam po Maskę Intensywna Odbudowa z firmy Ziaja. Odżywkę trzymałam ok. 2 minuty a maskę ok. 10 minut. Po umyciu i osuszeniu włosów nakładałam odżywkę Intensywna Odbudowa Z Ziaji i serum Syoss Beauty Elixir + Olejek Amande (w proporcji 1:1).
Włosy czeszę szczotką TT (kompaktową oryginalną i podróbką z Biedronki) oraz dużą szczotką do włosów.
A teraz moje włoski:

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej niebieskiej maski, balsamu Mrs. Potters jeszcze nie stosowalam ale jest na mojej liscie zakupow :-)
    Jestes zadowolona ze stosowania widocznej na zdjeciu wody brzozowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej z Gencjana do ochładzania koloru wlosow ;)

      Usuń
  2. Woda brzozowa z Glorii jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie się podział odrost? ;)
    Bardzo ładne, jakie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej recenzji olejku Amande, bo go nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...