Podsumowanie miesiąca :)

Cześć ;)
Ten miesiąc minął szybko, nawet mogę powiedzieć, że bardzo szybko. Nadszedł czas na podsumowanie miesiąca.
Zacznijmy od produktów, których używałam w tym miesiącu

W tym miesiącu przed olejowaniem włosy pryskałam mieszanką olei i odżywek następnie olejowałam olejkiem kaktusowym Dabur Vatika. Tak naolejowane włosy zawijałam w koczek i trzymałam godzinę lub dłużej. Później zmywałam szamponem Barwa Czarna Rzepa. Po umyciu włosów nakładałam Emulsję do włosów Gloria (na 2 minuty) a raz w tygodniu maseczkę BingoSpa z proteinami kaszmiru i kolagenem na 20 minut pod folię i ręcznik. Ostatnio nawet postarałam się by rozbudować pielęgnację włosów. O tej złożonej pielęgnacji nawet powstał post tutaj. Po odżywieniu włosów płukałam je chłodną wodą z dodatkiem 2 kropelek Fioletu Gencjanowego. Po osuszeniu włosów ręcznikiem nakładałam odżywkę b/s Joanna Naturia Mak i Bawełna i zabezpieczałam końcówki Jedwabiem w płynie z Green Pharmacy. Gdy włosy wyschły sporadycznie wcierałam Radical. Pomiędzy myciami na skal używałam Pudru łagodzącego jako suchego szamponu a na długość odzywki w sprayu Marion NaturaSilk do włosów łamliwych i z rozdwojonymi końcówkami.
A teraz zdjęcie moich włosów:

podcięte w tym miesiącu ;)


9 komentarzy:

  1. Przepięknie błyszczą - śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są. Ostatnio noszę się z zamiarem wypróbowania odżywki Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie błyszczą - widać, że dopieszczone i zadowolone :)
    Widzę maskę bingo, ja bardzo je lubię, szczególnie z dodatkiem oleju, mam po nich ładny skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włoski :) Wyglądają na bardzo zadowolone z Twojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...