Odżywka Intensywne nawilżanie, Ziaja

Cześć :)
Dzisiaj napiszę Wam recenzję odżywki z firmy Ziaja Intensywne nawilżanie

Od producenta:
Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Intensywnie nawilża włosy normalne i suche.
Działanie:
- zapewnia długotrwałą ochronę przed nadmierną utratą wilgoci,
- skutecznie regeneruje i wzmacnia włókna włosów,
- wyraźnie wygładza ich naruszoną powierzchnię,
- chroni końcówki włosów przed rozdwajaniem się.
Włosy są elastyczne, gładkie, lśniące
Substancje aktywne: witamina E i A, prowitamina B5, olej z kiełków pszenicy, ekstrakt z aloesu.

Skład: Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, Panthenol, Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Dimethicone, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid

Opakowanie produktu przyjemne ze skromną ale ładną szatą graficzną. Odżywka pachnie bardzo przyjemnie. Produkt ma trochę za rzadką konsystencję i spływa z włosów przez co jest niewydajna. 
Odzywka nakładana bez spłukiwania powoduje ogromne strączkowanie i sklejanie włosów. Dodatkowo powodowała przyśpieszone przetłuszczanie włosów. Używałam jej w ten sposób ok. pół buteleczki. Następnie zaczęłam jej używać jako odżywka d/s. Po umyciu, lekko odciskałam włosy w ręcznik z nadmiaru wody i nakładałam odzywkę. Była strasznie niewydajna. Trzymałam ją na włosach ok. 2-3 minutki i spłukiwałam. Po wysuszeniu włosów nie było żadnej mowy o sklejaniu, strączkowaniu czy przyśpieszonym przetłuszczaniu. Włosy były gładkie i śliskie. Nie zauważyłam regeneracji ale była dobrą odżywką do spłukiwania.

Jakie macie zdanie o tej odżywce? Lubicie czy nie?

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowalam tej odzywki ani zadnej innej z firmy Ziaja. Slyszalam jednak, ze sa bardzo dobre. Szczegolnie dobra opinie czytalam o tej do wlosow farbowanych. Pewnie kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze mówiąc nie przepadam za odżywkami Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ta odżywke, jak na humorki moich włosów była zupełnie przeciętn.Pomagała mi w rozczesywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam odżywki z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej przekonuje sie do ziaji, chetnie po nia siegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie miałam, ale po tą raczej nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...