Denko

Cześć :)
Przygotowuję dla Was post z relacją ze spotkania blogerek i tak to mnie wciągnęło, że prawie w ogóle bym zapomniała, żeby pokazać Wam denko i podsumowanie miesiąca. Także jak tylko mi się przypomniało to od razu tworzę post.
Co w tym miesiącu skończyłam?

Pierwszy produkt to Emulsja do włosów Gloria- nie jestem z niej zadowolona w ogóle ! Szczegóły w recenzji, którą postaram się jak najszybciej dla Was napisać :(
Drugi produkt to Odżywka Intensywne Nawilżanie z Ziaji - pisałam o niej tutaj. Nie nadaje się jako odżywka b/s ale d/s daje radę ;)
Kolejny produkt to Tonik ogórkowy również z Ziaji- całkiem ok, tak jak inne toniki z Ziaji, recenzja wkrótce. 
Następny produkt to olejek Alterra Migdał i Papaja czyli pierwsze O w OMO - recenzja: klik klik
I dwa niestety zgęstniałe lakiery do paznokci: Lovely Crystal Strenght (o którym nawet recenzji nie napiszę, bo nie używałam i stał baaaardzo długo bez używania) oraz Wibo Wow Sand Effect o którym mogłyscie poczytać tutaj

Jak Wasze denko w tym miesiącu?


5 komentarzy:

  1. Nic nie miałam z Twojego denka jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z Twoich denkowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jak zwykle sporo w denku - a o tej odżywce Gloria w sumie rzadko gdzie pochlebne recenzje widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie o niej sporo czytałam pozytywnych opinii ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...