Ankieta :)

Cześć :)
Jak mijają Wam Lany Poniedziałek? Ja już przebierałam się dwa razy hehe :)
Dzisiaj przyszłam tylko ogłosić, że zrobiłam ankietę dla czytelników mojego bloga. Ankieta znajduje się w prawym bocznym pasku.Zamieściłam tam pytanie co Wam się najbardziej podoba w moim blogu.
Mamy kilka odpowiedzi do wybrania i kilka możemy zaznaczyć. Ankieta będzie ważna przez miesiąc, więc czekam na Wasze szczere odpowiedzi :)
Zapraszam do udzielania odpowiedzi i życzę mokrego Śmigusa-Dyngusa :*


4 komentarze:

  1. W sondzie swoje zdanie zostawiłam, ale jeszcze w komentarzu napiszę - mam nadzieję, że nie pogniewasz się moją sugestią, że nagłówek można by było odrobinę zmniejszyć. Jak wchodzę na Twój blog to tylko jego widac.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...