Zakupy z kwietnia

Cześć :)
Kolejny miesiąc ku końcowi, robi się co raz cieplej i mam nadzieję, że za szybko taka pogoda się nie popsuje. W sobotę w końcu się spotkam się z innymi dziewczynami, które prowadzą bloga i są z okolic Białegostoku. Szczerze mówiąc to już teraz lekko się stresuję (a co to będzie w sobotę:/) , ponieważ to będzie moje pierwsze SPOTKANIE BLOGEREK :)
No dobrze, przejdźmy do rzeczy. Co kupiłam w tym miesiącu? Otóż to:


No więc mamy tutaj kilka produktów do włosów, czyli maskę Kallos Crema Al Latte- w końcu zakupiłam coś z wish listy, którą możecie przeczytać tutaj. Kolejna rzecz to Olejek Amande- dużo o nim nie słyszałam, ale opakowanie (no może przynajmniej dziewczyna na opakowaniu) przypomina mi olejek Amla. Następny produkt jest baaaardzo popularny. Jest to odżywka do włosów Alterra Aloes i Granat- miałam miniaturkę tego kosmetyku na wakacjach i z tego co pamiętam to spisał się bardzo fajnie :)
Już nie włosowy produkt to antyperspirant Lady Speed Stick Orchard Blossom.
Z kolorówki zakupiłam słoneczny puder do twarzy i ciała matowy- czyli po prostu bronzer. Kolejny produkt to zestaw 4 korektorów z Wibo- chyba bardzo go polubię. Ostatnie kosmetyki to cienie Quiz i 2 błyszczyki Simple Beauty i Bell.

Swatch'e:
Słoneczny puder do twarzy i ciała

Cienie Quiz NR 421

Zestaw 4 korektorów z Wibo

Błyszczyki do ust: od lewej Simple Beauty (nr 37) i Bell Glam Wear (035)
A jak Wasze zakupy w tym miesiącu?

PS. Przypominam o ankiecie na prawym pasku ;)

12 komentarzy:

  1. W końcu miałam okazję przetestować maskę z Kallosa i zdziwił mnie w niej dość intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. na maskę bym się skusiła na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam odżywkę Alterry.Jestem ciekawa olejku Amande.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę Kallosa mam zamiar niebawem wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu mam zamiar kupić ten korektor 4in1, ale zawsze jak jestem to go nie ma :/ a szczególnie teraz jak są przeceny XD No i oczywiście moim "marzeniem" jest kupić maskę z Kallosa.
    Powodzenia na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już się powoli stresuję, u mnie to również pierwsze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. puder jest super, bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te korektory z Wibo, ale miałam poczytać, jak się sprawdzają. Piszesz, że są OK?

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero niedawno je kupiłam, więc na razie ciężko mi coś dokładniej o nich napisać, ale użyłam ich 2 razy i wydają się OK. Recenzja na pewno się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twoich rzeczy mam odżywkę z Alterry i naprawdę bardzo ją lubię. Natomiast maska Kallos Latte nie sprawdziła się na moich włosach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama poszalałam trochę ale póki co od Rossmanna się trzymam z daleka bo chcąc nie chcąc zawsze coś wpadnie do koszyka :) maskę Kallos bardzo lubię i już brata poprosiłam o jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie będę czekała na recenzję olejku migdałowego. Mam z tej firmy coś innego w zapasach i czeka grzecznie na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...