Moja kolekcja kosmetyków do włosów

Cześć :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją "małą" (:D) kolekcję kosmetyków do włosów. Zapraszam do oglądania i czytania.


Szampony:

  1. Joanna, Naturia, Wrzos i Mięta do włosów przetłuszczających się
  2. Natei, Szampon do włosów przetłuszczających się
  3. Barwa, Szampon Czarna Rzepa do włosów osłabionych i z łupieżem
  4. Marion, Maribell Perfect, Szampon Ultra Mocny do włosów blond, siwych i rozjaśnianych
  5. Joanna, Ultra Color System, Szampon nadający platynowy odcień 

 Maski:

  1. BingoSpa, Maska do włosów masło Shea i pięć alg
  2. Ziaja, Maska Intensywna Odbudowa
  3. Kallos Latte (w końcu go dorwałam :))
  4. Gliss Kur, Ekspresowa maska regenerująca Marrakesh Oil& Coconut
  5. Joanna, Z Apteczki babuni, Kompres nawilżająco-regenerujący
  6. BingoSpa, Arganowa Kuracja do Włosów
  7. BingoSpa, Maska z proteinami mlecznymi i elastyną
  8. BingoSpa, Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem

zapomniałabym o maseczce Gloria  :)
Odżywki do spłukiwania:

  1. Isana, Odżywka Intensywnie Pielęgnująca
  2. Ziaja, Odżywka Intensywna Odbudowa
  3. Alterra, Aloes i Granat
  4. Mrs. Potter's, Balsam Odbudowa i  Nawilżanie 
  5. Garnier Fructis, Oleo Repair
  6. Gloria, Emulsja do włosów
  7. Isana, Odżywka nawilżająca

 Odżywki bez spłukiwania:

  1. Joanna, Naturia, Odżywka z pokrzywą i zieloną herbatą do włosów przetłuszczających się i normalnych
  2. Joanna, Naturia, Odżywka z makiem i bawełną do włosów farbowanych
  3. Marion, NaturaSilk, Błyskawiczna odżywka do włosów łamliwych i z rozdwajającymi się końcówkami
  4. Mrs. Potter's Ekspresowa odżywka bez spłukiwania, wzmocnienie i energia

 Oleje:

  1. Monini, Olej z pestek winogron
  2. Dabur Vatika, Olej Kokosowy
  3. Oliwa z oliwek
  4. olejek babydream
  5. Olejek Vatika, kaktusowa
  6. Valona, Amande

 Wcierki:

  1. Gloria, Woda brzozowa
  2. Joanna, rzepa, Kuracja wzmacniająca
  3. Radical
  4. Woda pokrzywowa
  5. Farmona, Jantar

Serum:
  1. Syoss, Absolute Oil
  2. Green Pharmacy, Jedwab w płynie na łamliwe końcówki


Inne:

  1. Srebrna Płukanka, Delia
  2. Gliceryna
  3. Mieszanka wody, olei i odżywek (używam przed olejowaniem)
  4. Fiolet gencjanowy do nadania chłodnego odcienia moim blond włosom :)
I to na tyle, które produkty znacie? Które porwały Wasze serca a które rozczarowały?

5 komentarzy:

  1. Oczopląsu dostałam ja mam max 6 sztuk kosmetyków do pielęgnacji włosów otwartych ten szampon z Biedronki mam chęć wypróbować :) Co niektóre kosmetyki znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli jednak nie jest ze mna tak źle... ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja całkiem pokazna :-) ja nie lubię mieć tyle rzeczy, co jakiś czas muszę coś kupić :-D a Ty chyba masz zapasy (przynajmniej masek) do konca roku, nie dałabym rady :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale duża kolekcja! :) Też używam olejku Babydream do olejowania, sprawdza się całkiem nieźle :) Odżywka Alterra granat i aloes też jest całkiem niezła ale serca mi nie porwała :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że poszalałaś z maskami bingo - piękna kolekcja, ja uwielbiam arganową :)
    Kusi mnie maska ziaji z ceramidami, miałam z tej serii wygładzającą do włosów niesfornych - była rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...