Podsumowanie miesiąca: styczeń

Hej :)
Nadszedł znowu czas na podsumowanie miesiąca, jak te dni szybko mijają ... ehhh :)

Zacznę od listy produktów, które używałam:

1. Szampon:
Bambino <klik>
Neril <klik>
Joanna, Rzepa <klik>
Nivea Intense Repair

2. Maska
Joanna, Naturia, Len i Rumianek <klik>
Biovax do włosów suchych i zniszczonych

3. Odżywka:
Z apteczki babuni d/s skrzyp i rozmaryn <klik>
Joanna, Naturia, Rumianek i Len
Normalizująca, Z apteczki babuni

4. Krem do twarzy:
Bambino <klik>
Nivea Soft <klik>

5.  Kuracja wzmacniająca Joanna, Rzepa <klik>
6. Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy, NaturaSilk <klik>
7. Spray regenerujący Marion, Ocet z malin
8. Balsam do ciała z apteczki babuni
9. Mleczko do demakijażu BeBeauty <klik>
10. Żel micelarny, Bebeauty
11. Tonik witaminowy Garnier



Co robiłam??

  1. Starałam się nie czesać mokrych włosów
  2. Przed każdym myciem olejowałam włosy
  3. Na noc związywałam włosy
  4. Maska 1-2 razy w tygodniu
  5. Odżywka d/s lub b/s po każdym myciu
  6. Regularnie stosowałam wcierkę
  7. Zabezpieczałam końce silikonową odżywką
  8. Nawilżałam ciało balsamem
Styczniowe denko <klik_klik>

A teraz troszkę zdjęć: 





Małe porównanie. 
Wrzesień i obecnie
Jest różnica??





4 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...