Podsumowanie miesiąca + niespodzianka ;)

Hej :)
Znowu koniec miesiąca i czas na kolejne podsumowanie. Ostatnio troszkę się zmieniły moje włoski ale to za chwilę :)
Najpierw chcę zacząć od kosmetyków które używałam:

1. Szampony:
Nivea Intense Repair
Neril
Farmona, Brzozowy
Nivea Volume Sensation (no z tą sensacyjną objętością to przegięli ale o tym podczas recenzjii)




 2.Odżywki:
Joanna, Naturia, Rumianek i Len do włosów zniszczonych, rozjaśnianych lub po trwałej ondulacji
Joanna, Odżywka normalizująca do włosów przetłuszczających się



 3. Kremy:
Nivea Soft 
Bambino

 4. Wcierka pokrzywowa(domowej roboty- o efektach już niedługo bo się skończyła):

5. Maska: 

 Joanna,Naturia, Miód i Cytryna do włosów suchych lub zniszczonych



6. Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy NaturiaSilk

7. Regenerujący balsam do ciała z apteczki babuni
9. tonik witaminowy Garnier 
10 Mydełko Biały Jeleń (do mycia twarzy) 


Co robiłam w tym miesiącu??

  1.  Starałam się nie czesać mokrych włosów
  2. Przed myciem olejowałam włosy
  3. Na noc związywałam włosy
  4. Maska 1-2 razy w tygodniu
  5. odżywka b/s lub d/s zawsze po myciu
  6. Regularnie stosowałam wcierkę 
  7. Zabezpieczałam końce silikonową odżywką
  8. Nawilżałam ciało balsamem
  9. Starałam się nie szarpać włosów

A teraz czas na tą niespodziankę:
Taka farbka wylądowała na moich włosach:




A oto moje włosy:

z lampą

z lampą

z lampą

bez lampy

bez lampy

bez lampy

z lampą

z lampą

Z efektu jestem bardzo zadowolona ;) 
Kolorek bardzo fajny i dobrze się w nim czuję. 
Gdy siedziałam z farbą na głowie modliłam się żeby nie były zielone ale nie są ani trochę ;D

Ehh ... aż się zmęczyłam, ale to już na tyle. 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor Ci wyszedł :) Nie mogę się napatrzeć ile kosmetyków do włosów używasz, aż mi się głupio zrobiło, że ja mam tylko kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkręciłam się na max w pielęgnację włosów (i nie tylko) :)

      Usuń
  2. jak się spisuje odżywka z Joanny ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy która bo ta normalizująca jest do kitu :/

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...