Pielęgnacja włosów wiosną

Hej :)
Nareszcie za oknem pojawiło się słońce. Mam nadzieję, że u Was również :)
A skoro już nadchodzi wiosna to postanowiłam stworzyć post, który będzie mówił o tym, jak powinnyśmy pielęgnować włosy wiosną.
Po zimie nasze włosy mogą być przesuszone, zniszczone, połamane. Niestety tak działa mróz, ocieranie o szalik i szarpanie. Ale na wszystko jest sposób. Polecam Wam post Anwen o pielęgnacji włosów na wiosnę <klik> ale ja także postanowiłam stworzyć tak post na swojego bloga.
A więc zapraszam do lektury ;)



Jeśli twoje włosy mocno się zniszczyły po zimie, są rozdwojone lub suche to należy je podciąć żeby dalej się nie niszczyły

Mycie:
Część z Nas będzie mogła myć rzadziej włosy szamponami, których używa do tej pory. Ale ja jako że już po drugim dniu moje włosy się przetłuszczają nadal będę myła włosy co 2 wieczór szamponem z SLeS.

Odżywianie:
Osobiście polecam Wam metodę OMO (którą ja stosuję cały czas) w której do pierwszego O możecie użyć samego oleju lub ciężkiej maski + olej. Poczekajcie ok. godzinę żeby składniki się wchłonęły. Po upływie tego czasu umyjcie włosy i nałóżcie odżywkę d/s (raz w tygodniu maskę) . Stosujcie płukanki (sama muszę zacząć je robić). Po osuszeniu nałóżcie lekką odżywkę b/s (mogę Wam polecić odżywki Ziaja i Joanna, Naturia).
Nie zapominajcie również o wcierkach, które mogą przyspieszyć nam wzrost włosa ;)

Zabezpieczanie:
Jeśli ktoś woli pozbycie się całkowicie silikonów to może zabezpieczać włosy odrobiną oleju, chociaż ja wolę jakiś silikonowy spray :)

Dieta:
Sama zastanawiam się nad kupnem jakiegoś suplementu tylko nie wiem jeszcze jakiego... Na pewno częściej powinniśmy sięgać po warzywa, owoce oraz soki :)

Fryzury:
Ja jak zawsze wolę włosy rozpuszczone (naprawdę rzadko związuję włosy). Chociaż te dziewczyny, które lubią związane mogą je układać w dowolny sposób. Wiosna przecież to czas zmian ( nie musimy włosów ścinać ale możemy znaleźć jakieś fajne fryzurki, których nie znamy) .

A Wy jak pielęgnujecie włosy na wiosnę ?? Zmieniacie swoje kosmetyki na wiosnę??

Serdecznie pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. w sumie to chyba za bardzo bez zmian, może jedynie olejować będę 1-2 razy w tyg a nie 3 albo i 4 :) a poza tym częściej rozpuszczę włosy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...