Tusz do rzęs Verona, Carbon Black Mascara

Hej.
W dzisiejszym poście pokaże Wam mój zdenkowany tusz do rzęs




Opakowanie bez startych napisów powinno wyglądać tak:  LINK

Od producenta: 
Tusz do rzęs pogrubiająco - podkręcający, czarny, z silikonową lekko wygiętą szczoteczką. Ma za zadanie podkręcić rzęsy i nadać im maksymalnej objętości. Seria Vollare Clubbing.
Nie testowany na zwierzętach. Testowany dermatologicznie. 

Szczoteczka: 
Bardzo fajna, silikonowa, lekko zakręcona. Nabiera odpowiednią ilość tuszu.

Moja opinia:
To już moje drugie opakowanie tego tuszu. Bardzo go lubię. Jest tani i wydajny. 
Dokładnie pokrywa rzęsy równą warstwą tuszu. Rzęsy są pogrubione (ale nie sklejone) i podkręcone bez żadnych grudek. 
Opakowanie wystarcza mi na ok. pół roku codziennego używania. Nie zasycha. 

Tak prezentuje się na rzęsach:


Jak dla mnie super :D Polecam każdemu

A Wy go używałyście czy nie wierzycie tuszom ze cenę niższą niż 10 zł??



2 komentarze:

  1. o nie widziałam go wcześniej, fajny efekt na rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę, ale podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...