Kuracja wzmacniająca Rzepa

Hej :)
Długo mnie nie było bo niestety nie miałam dostępu do internetu :(
Ale za to w tym tygodniu skończyła mi się kuracja Rzepa a teraz kilka słów o niej :)


Od producenta:

Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu.
Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.









Skład: Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone

Opakowanie: Moim zdaniem najlepsze na wcierkę. Idealny aplikator :)
Na pewno zachowam na inne wcierki

Zapach: Jestem już przyzwyczajona do tego zapachu więc mi w ogóle nie przeszkadza a nawet się podoba :)

Działanie:
Włosy odrastają, pojawiają się nowe babyhair. Ogranicza przetłuszczanie i dodatkowo dziennie wypada mi ok 50 włosów. Widzę pozytywną różnicę! Kupię jeszcze kiedyś ale teraz czekają wcierka domowej roboty i woda brzozowa :))

R E W E L A C J A ! ! !

Moje nowe włoski  po kuracji:












5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą kurację ( ampułki z tej serii również). Przyspieszyła mi porost:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam prawie całą serię :D
      oprócz odżywki na której odrobinę się zawiodłam :(

      Usuń
  2. coraz czesciej widze recenzje o rzepie czyli cos musi byc w tej duzej bulwie magicznego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaję się na nią od ok. pół roku i ciągle jeszcze nie mam tej wcierki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...