Denko Marca

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić denkiem z Marca.

W Marcu udało mi się skończyć

  • farbę Garnier Ciemny Blond (6)- o efektach farbowania pisałam tutaj. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Kolor mocno się nie wypłukał i ładnie współpracuje z Gencjaną. Nadwyrężona skóra głowy wróciła do normalności, włosy po olejowaniu i nałożeniu maski również powróciły do formy. 
  • plastry z woskiem Sensual od Joanny- to kolejny produkt, który skończyłam w ubiegłym miesiącu. Uwielbiam je rozcinać i depilować wąsik lub brwi ;)
  • maska do włosów mleczna z elastyną od BingoSpa również dotknęła denka. Produkt dobrze się sprawował na włosach i był meeeega wydajny. Recenzja tutaj ;)
  • Lady Speed Stick Orchard Blossom- to mały niewypał. Zdecydowanie wolę żelowe konsystencje. Recenzji antyperspirantów robić nie będę, ponieważ to w dużym stopniu zależy od upodobań osoby i głównie od ciała :)
  • Płyn Micelarny Melisa, Uroda- ostatni produkt mojego denka. Spodobało mi się w nim to, że przyjemnie odświeża skórę, jednak odrobinę podrażnia oczy, gdy się do nich dostanie. Recenzja tutaj ;)
I to było by na tyle ;) 
Macie jakieś plany na Prima Aprilis? Jak Wasze denka z Marca? 

6 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tej farby z Garniera, tyle że w innym odcieniu ;) Świetne zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci poszło. Znam raptem maskę Bingo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam ten antyperspirant :D Ładnie pachnie i dobrze chroni ;) A plastry sprawdzają Ci się na nogach ? U mnie niestety w ogóle nie wyrywają tylko zostawiają wosk na skórze i tyle ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastry w ogóle się nie sprawdzają na nogach. Używam ich jedynie do wąsika ;)

      Usuń
  4. Moje denko jest podobne ilościowo w tym miesiącu. Nie bardzo dużo, ale zawsze do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...