Farbowanie Garnier 6- Ciemny Blond

Witajcie Kochani ;)
Dzisiaj wpadłam na chwileczkę, by pokazać Wam efekty farbowania farbą Garnier Ciemny Blond. 
Tak jak już można było zauważyć na Instagramie, ostatnio postawiłam stopniowo przyciemniać swój kolor włosów. Dzisiaj padło na farbę Ciemny Blond z firmy Garnier. 
Oczywiście kupiłam 2 takie same farby, z tym że, by rozcieńczyć wodę 9% to jedną buteleczkę utleniacza wylałam i napełniłam wodą. W ten sposób otrzymałam utleniacz ok 4,5%. 

Mieszanka była dość wodnista, ale mój mąż doskonale sobie poradził. Efekt na razie jest średnio zadowalający, ponieważ włosy są odrobinę przesuszone. Kolor jest przyciemniony, ale ciepły. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się wymywał i co po sobie pozostawi. 

Jak na razie skalp jest nadwyrężony i odrobinę piecze. Mam nadzieję, że to szybko minie. 

A teraz zdjęcia:



3 komentarze:

  1. Swego czasu bardzo chętnie sięgałam po farby Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciemny blond to wg mnie nie jest, to już jasny brąz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale u mnie z pewnością znowu się wymyje :(

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...