Yankee Candle Vanilla Cupcake :)

Cześć dziewczyny :)
Dzisiaj przychodzę do Was by napisać kilka słów o uroczym i niesamowicie aromatycznym wosku Yanke Candle Vanilla Cupcake ;)

Od producenta:
Łakocie kupione w specjalizującej się w taśmowej produkcji ciach cukierni nie mogą się z nimi równać! Bo najlepiej smakują i najbardziej widowiskowo pachną domowe babeczki – maślane, biszkoptowe, polane słodkim lukrem przełamanym sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznej, rześkiej cytryny. Taki deser to raj dla podniebienia i uczta dla nosa! To także zaproszenie do odbycia aromaterapeutycznej sesji w towarzystwie Vanilla Cupcake – woskowej tarteletki, która w chwilę po podgrzaniu zaczyna pachnieć jak ciepła, przed chwilą wyjęta z pieca, waniliowa babeczka oblana cytrynowym lukrem.

Moja opinia:
Wosk jest niesamowity, bo pachnie obłędnie. Bardzo mi się podoba. W tym wosku wyczuć można zapach babeczek i lukru. Woń jest tak słodka, że aż przysłowiowa ślinka cieknie (jednocześnie bez dodatkowych kalorii). 
Polecam dla każdego babeczkomaniaka i wszystkich fanów wanilii. Fantastyczny wosk na leniwe i zimowe wieczory z książką lub filmem ;)

2 komentarze:

  1. Jestem babeczko-maniakiem, ale zapach nie przypomina mi pieczonych przeze mnie babeczek ;) Jest po prostu słodki, czasem nawet za słodki, ale przyjemny - przypomina sam lukier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zapachy i pewnie mój nos babeczkową woń by polubił :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...