Ziaja, Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam opisać krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem z firmy Ziaja :) 

Od producenta: 
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku.
Działanie: rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność. Nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek. Aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę. Skutecznie wygładza drobne zmarszczki. 

Skład: 
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated, Coco-Glycerides, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Octyldodecanol, Glycerin, Panthenol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Ethylparaben, DMDM Hydantoin.

Moja opinia:
Krem znajduje się w białej tubce zakończonej dzióbkiem. Zaletą opakowania jest to, że można jest postawić na zakrętce i krem będzie spływał i nie będzie konieczności rozcinania opakowania. 
Na opakowaniu znajdują się informacje takie jak: nazwa i firma produktu, działanie, sposób użycia, ilość produktu oraz data ważności kremu. 

Po wyciśnięciu produktu krem jest biały i dość gęsty, jednak w kontakcie z ciepłem ciała staje się półprzeźroczysty i bardziej wodnisty. Jest bezzapachowy, przyjemnie się go rozprowadza, szybko się wchłania i jest wydajny. Malutka kropelka wystarczy na pokrycie 2 powiek i okolic pod oczami. Jest tani, kosztuje ok. 7-8 zł.

Krem całkiem dobrze sprawdzał w moich okolicach oczu. Przyjemnie nawilżał i nie uczulał. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to to, że producent obiecuje rozjaśnienie cieni pod oczami, a ja tego nie zauważyłam. 

Podsumowując, jest to całkiem fajny krem. Dodatkowo jest tani, wydajny i wszechobecny ;) 

Znacie go? Co sądzicie? Jakie kremy pod oczy używacie? 

5 komentarzy:

  1. Ja mam żel z szałwią z tej linii i jest straszny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już odkryłam mój ulubiony krem pod oczy - jak na razie się z nim nie rozstanę, choć chciałabym spróbować takiego ziaji. Mi też by się przydało coś rozjaśniającego cienie - moje oczy są wciąż jakieś zasionione - szkoda, że ten krem nie spełnia tej obietnicy - w ogóle wątpię żeby jakiś był w stanie to eliminować...

    Dołączam do Twojej witryny, pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję Kozie Mleko i był okropny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i faktycznie o skórę dba, ale z cieniami sobie nie radzi - czyli podzielam opinię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...