Garnier, Czysta Skóra, Żel-krem oczyszczający

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam napisać kilka słów o żelu oczyszczającym Czysta Skóra od firmy Garnier
Od producenta: 


Skład: 

Moja opinia: 
Żel znajduje się w plastikowej tubce, mieszczącej 150 ml produktu. Żel stoi na dozowniku, więc mamy mniej problemów z aplikowaniem produktu, gdy się kończy. Opakowanie utrzymane jest w tonacji turkusowo- białej.

Konsystencja produktu jest gęsta, zabarwiona na biało o perłowym wykończeniu. Bardzo szybko i mocno się pieni. Pachnie bardzo przyjemnie i orzeźwiająco a jednocześnie delikatnie. Woń kojarzy się z zapachem świeżych ogórków i cytryny.

Żel domywa resztki makijażu i mocno oczyszcza skórę. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że nie odblokowuje zatkanych porów i nie ogranicza wyskakujących niespodzianek. Nie polecam tego produktu dla skóry normalnej i suchej, bo wydaje mi się, że ten żel lekko przesusza skórę. Nie zauważyłam zapychania skóry.

Znacie produkty z tej serii? Co sądzicie? :)


3 komentarze:

  1. Nie odważyłabym się testować działania sles na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i faktycznie przesusza

    OdpowiedzUsuń
  3. kupowałam go lata temu i lubiłam go za to, że świetnie oczyszczał. Jednak teraz jest już dla mnie za ostry ;/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...