Podsumowanie Marca 2015

Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam podsumować pielęgnację włosów w ubiegłym miesiącu ;)
A więc pielęgnacja włosów w Marcu przedstawiała się następująco:
Włosy olejowałam (mniej więcej co drugie mycie) olejkiem Babydream, który przelałam do opakowania z pompką. Olejek pozostawiałam na co najmniej godzinę. Następnie skalp myłam szamponem Syoss Full Hair 5. Po dwukrotnym umyciu skalpu nakładłam odżywkę Kallos Crema Al Latte a raz w tygodniu sięgałam po ekspresową maskę Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut. Odżywkę zostawiałam na ok 2 minuty, a maskę na minimum 5-10 minut. Po umyciu i osuszeniu włosów włosów nakładałam odżywkę Joanna Naturia z pokrzywą i zieloną herbatą i serum Argan Oil z Joanny.

Taki sposób pielęgnacji moich włosów odpowiada im bardzo i na razie nie mam zamiaru nic zmieniać. Czasami mam ochotę na eksperymenty, które różnie się kończą tak jak BHD.

A teraz moje włosy:
Jak Wam się podobają?
Do następnego Kochani ;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, przepiękne włosy! Zazdroszczę
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie rozdanie z paletką Zoevy Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy masz przepiękne. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne włosy i ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie :) Nie lubię produktów z serii Naturia, bo od razu powodują u mnie łupież :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Odżywki również powodują łupież?

      Usuń
  7. Już jakiś czas chcę kupić tą odżywkę z Kallos'a, ale jakoś mi nie po drodze po nią. Ale Twoje włosy wyglądają na takie mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Warto spróbować, ponieważ jest mega wydajna, tania i bardzo dobrze działa na włosy. ;)

      Usuń
  8. Ooo ładny ten nowy kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...