Makijaż ślubny z paletką Vipera Puzzle Magnetic Play Zone

Witajcie Kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moją propozycję makijażu ślubnego z wykorzystaniem palety Vipera Magnetic Play Zone.
Do wykonania tego makijażu użyłam następujących kosmetyków: 

Makijaż twarzy:
Wymieszałam 2 podkłady: Affinitone 14 Creamy Beige i Affinimat 09 Opal Rose, następnie pod oczy nałożyłam korektor Maybelline Affinitone 01 Nude Beige. Twarz opaliłam bronzerem Honolulu z W7, policzki przyróżowiłam różem Bell 2Skin Pocket, a na szczyty kości policzkowych nałożyłam rozświetlacz Lovely Silver Highlighter.

Makijaż oczu:
Jako baza użyłam bazy z Wibo Eyeshadow Base. Następnie brwi wypełniłam cieniami z Eyebrow Set z Catrice i utrwaliłam brązowym żelem stylizującym do brwi Eyebrow Stylist z Wibo.
Pod łuk brwiowy nałożyłam cień Vipera CM22 linen, na załamanie powieki cień CM31 Ginger Root i pogłębiłam je CM38 Modern Brown. Na środek powieki nałożyłam CG46 Paradise i pigment KOBO 502 Mist Rose a w wewnętrznym kąciku wylądował cień Sensique Velvet Touch. Namalowałam kreskę eyelinerem Miss Sporty Pump Up Booster 24H. Dolną linię wodną podkreśliłam kredką Lovely Nude Eye Pencil a cienie nałożyłam w tym schemacie jak na górnej powiece, z tym, że dodałam odrobinę cienia CV04 Lime Field przy wewnętrznym kąciku i roztarłam cieniem CM22 Linen. Wszystko oczywiście dokładnie rozcieramy i blendujemy, by ładnie wyglądało i nie miało wyraźnych i graficznych linii i plam koloru.
Rzęsy dwukrotnie wytuszowałam tuszem.

Cienie lekko pylą ale nie osypują się. Przyjemnie się z nimi pracuje i z łatwością rozciera. Kolory są całkiem przyjemnie napigmentowane. O trwałości z pewnością dopiszę wieczorem na dole postu, bo makijaż zrobiłam dzisiaj i od razu Wam go pokazuję.

Makijaż ust:
Usta obrysowałam konturówką Vipera Ikebana w kolorze 352 Dream i wypełniłam błyszczykiem Bell Glam Wear 035.


Kochani, jak Wam się podoba taka propozycja makijażu?

3 komentarze:

  1. Super makijaże, ale proszę, zacznij robić zdjęcia bez firany w tle, bo ona strasznie psuje efekt :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za sugestie. Postaram się cos wymyslec :)

      Usuń
  2. bardzo ładny, delikatny makijaż :) a firankę trzeba zamienić na ścianę i będzie git :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...