Yankee Candle Summer Scroop ;)

Witajcie Kochani w drugim dniu świąt Wielkanocnych!
Dzisiaj chciałabym Wam napisać kilka słów o wosku Yankee Candle Summer Scroop.


Od producenta:
Waniliowy mus – odpowiednio zmrożony – podany w towarzystwie świeżo przygotowanego, słodkiego, truskawkowego sosu. Albo wielkie, pyszne lody – składające się z nałożonych naprzemiennie, śmietanowych i owocowych gałek. Po prostu doskonałe, letnie orzeźwienie i moc owocowej przygody. Inspiracja, która stała się pobudką do stworzenia niezwykle wakacyjnego wosku – Summer Scoop. Pozbawiona kalorii kompozycja pozwala zamienić każdy, nawet najbardziej pochmurny dzień w letnie, ciepłe popołudnie – esencja pobudza umysł i koi zmęczone bezbarwną codziennością zmysły, racząc je pyszną, truskawkowo-waniliową delicją.

Moja opinia:
Po pierwszym rozpaleniu tego wosku, kojarzył mi się z czymś słodkim, tylko nie wiedziałam z czym. Jednak po przeczytaniu powyższej notki od producenta o tym zapachu stwierdziłam, że jest idealnie opisany. 

Zapach jest cudowny! Kojarzy mi się z lodami truskawkowo-waniliowymi lub Chupa Chupsem Strawberry&Cream. Woń jest bardzo słodka i urzekła mnie całkowicie. Wydaje mi się, że jest trochę za intensywny, ale jest to do przebaczenia, bo zapach jest genialny :) 

Jakie są Wasze ulubione zapachy? 

2 komentarze:

  1. Raczej nie przepadam za takimi mocno słodkimi zapachami - jednak od czasu do czasu mam na takie chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo musze go miec! :) ostatnie moje super odkrycie to Pineapple cilantro, jest słodki, przepiękny. Wyczuwam tu gumę do żucia, ananasa z kokosem, jak na razie moj nr 1. Kupiłam też strawberry, ale to porażka...oczekiwałam słodziutkich truskawek, a jest niewiadomoco. Nie wyczuwam nuty truskawki, pachnie zużtym już woskiem z jakas slodka nutą, nieudany zapach. Ciakwa jestem jak pachnie ten Aloesowy:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...