Zakupy sierpniowe :)

Hej :)
Wczoraj mogłyście przeczytać denko z tego miesiąca, dziś mam dla Was post, który pokaże zakupy zrobione w kończącym się sierpniu ;)

Pierwszy produkt to balsam brązujący relaksujący Ziaja, Sopot- pierwsze testy za mną i mogę stwierdzić, że jak na razie nadaje piękną opaleniznę po jednym użyciu!
Kolejny kosmetyk to olejek do twarzy i ciała z olejkiem arganowym, Oleje Świata, Joanna- produkt czeka na swoją kolej, ale skład baaardzo mi się podoba :)
Następny produkt to perfumy Tesori d'Oriente Royal Oud- urzekły mnie swoim zapachem (szczególnie, gdy odrobinę wywietrzeją) a moim domownikom szczególnie się nie podoba (może z moim noskiem coś nie tak ;)).
Kolejny mój zakup to jedwabisty eliksir z olejkiem arganowym, Argan Oil, Joanna oraz olejek kokosowy.

Z kosmetyków do makijażu udało mi się zakupić podkład Rimmel Stay Matte w odcieniu 091 Light Ivory (w końcu go dorwałam!), pomadkę trwale barwiącą usta Tint Lipstick z Bell w odcieniu 02 (przepiękny kolor i całkiem fajna trwałość) oraz korektor antybakteryjny Bell w odcieniu A1.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Co sądzicie?

9 komentarzy:

  1. Mam dwa zapachy z Tesorii i również nikomu oprócz mnie się nie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też miałam Teosori d'Oriente, ale oddałam cioci - nie mój zapach (:

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam Białe Piżmo z Tesori i uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś balsam brązujący z Ziaja i albo nie umiałam się nim posłużyć, albo okazał się kompletnym bublem - bo zacieki robił koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleje świata z joanny bardzo mnie ciekawią ;)
    Myślisz, że ten balsam brązujący z ziaji nada się do bardzo jasnej karnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem totalnym bladziochem i jestem z niego zadowolona :D

      Usuń
  6. Ja już tyle razy przymierzam się do kupna tego balsamu z Ziaji i zawsze jakoś nie może on trafić do mojego koszyka, fakt muszę swoje zapaski kosmetyczne troszkę uszczuplić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam żadnego z pokazanych przez Ciebie produktów :) Ale ciekawe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam olejek do twarzy i ciała od Joanny :)
    U mnie spisuje się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...