Marion, Maribell Perfect, Szampon ultra mocny do włosów rozjaśnionych, siwych i blond

Cześć Kochani!
Dzisiaj mam dla Was recenzję szampon do włosów, który przeznaczony jest dla chłodnych blondynek, które chcą albo utrzymać popielate tony lub lekko ochłodzić za ciepły kolor włosów.
Tak więc zapraszam do recenzji ultra mocnego szamponu do włosów rozjaśnianionych, siwych i blond Maribell Perfect z firmy Marion.

Od producenta: 
Specjalnie dobrane składniki zawarte w szamponie eliminują żółty odcień włosów farbowanych już po pierwszym myciu oraz zapewniają przedłużenie trwałości i krycie koloru włosów farbowanych. Nadają włosom blond odcień platyny, a siwym piękny, srebrny połysk.
Szampon dostępny również w saszetce 10 ml.

Skład: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, cocamide dea, glycol distearate, sodium chloride, citrus aurantifolia extract, propylene glycol (and) polysorbate 20 (and) panthenol (and) linoleic acid (and) linolenic acid (and)archidonic acid (and)tocopheryl acetate (and) retinyl palmitate (and) bioflavonoids (and) biotin (and)pyridoxine hcl, hydrolyzed silk, hydrolyzed keratin, parfum, polyquaternium-10, polyquaternium-59 (and) butylene glycol, tetrasodium edta, citric acid, hc blue no.2, ci 60730, benzyl alkochol (and)mthylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone

  Moja opinia:
Opakowanie mieści 250 ml. Butelka jest z czarnego plastiku z naklejkami, które zawierają najważniejsze informacje o szamponie. Zapach jest chemiczny, ale dość delikatny. Nie przeszkadza podczas mycia włosów. Po aplikacji szamponu na dłoń widzimy kolor ciemnofioletowy. Szampon jest dość gęsty i wydajny. Pieni się bardzo mocno. Włosy myje również bardzo mocno i dobrze oczyszcza. Nie wpływa na przetłuszczanie włosów. Najważniejszy aspekt, dla którego używałąm tego szamponu to eliminacja żółtego odcienia. Do tego szampon sprawdza się rewelacyjnie! Włosy są cudownie ochłodzone i platynowe. Pozostawiony na dłużej może spowodować lekkie zabarwienie skóry głowy na fioletowo, więc ja nigdy go nie pozostawiałam na dłużej. Jest o niebo lepszy od Joanny Ultra Color :D
Szampon nie podrażnia skóry głowy.

Znacie ten produkt? Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. Jeden z niewielu szamponów, który robi to, co ma napisane na etykiecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam ten z Joanny i był nawet dobry - więc zaciekawił mnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z Marionu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie rewelacja! sprawdza się w 100%

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...